piątek, 25 marca 2016

Manicure hybrydowy - czy dla każdego?

Ładne, zadbane dłonie są wizytówką każdej kobiety. Manicure hybrydowy, który nie tak dawno temu można było wykonać tylko w gabinecie kosmetycznym, dziś coraz częściej stanowi podstaw domowej stylizacji.


Zapewne większość z Was już wie, na czym polega wykonanie takiego zabiegu. Stosujemy tutaj specjalne lakiery,które nałożone na odpowiednio przygotowaną płytkę paznokcia, utwardzamy w lampie UV.


Dla kogo?
Niezwykłą zaletą lakierów hybrydowych jest ich trwałość (oczywiście, jeśli cały manicure wykonamy poprawnie). Taki lakier powinien trzymać się średnio na naszych paznokciach 2-3 tyg. bez odprysków, zadrapań itd. Myślę, ze manicure hybrydowy świetnie sprawdzi się dla kobiet prowadzących intensywny tryb życia,którym zależy na trwałości dłuższej niż kilka dni. Myślę, że ten typ lakierów sprawdzi się u osób, które nie lubią samej czynności malowania paznokci lub traktują je z lekkim przymrużeniem oka (mam tu na myśli podejście 'ooo paznokcie...wypadałoby umalować, ale w sumie to sama nie wiem, po co')


Ciemna strona hybryd... 
Jeśli chodzi o wady, istnieje duże prawdopodobieństwo, że lakiery hybrydowe nie będą się trzymały u osób, które mają naturalnie tłustą płytkę. Trwałość lakieru zależy przede wszystkim od odpowiednio przygotowanej tzn. zmatowionej i pokrytej bazą płytki. Na rynku istnieje ogromna ilość lakierów przeznaczonych do tego zabiegu (Semilac, Indigo, Chiodo itd.) Tutaj pojawia się często problem dotyczący utwardzania się lakieru, a właściwie jego nie utwardzanie. Powodów może być kilka: albo za gruba warstwa lakieru, która zlewa się pod wpływem lampy, mamy złe żarówki, kolor ma bardzo dużo pigmentu, albo trafił nam się stary lakier 'bubel' pewnie z końcówki serii leżący na dnie magazynu od X czasu.


To o czym napisałam, to już pewnie od daaawna wiecie :) Teraz moje spostrzeżenia. Przyznaję się bez bicia, ja za hybrydami nie przepadam. Uwielbiam malować paznokcie i najchętniej bym to robiła co dwa dni. jednak wykonanie takiego manicure w domu zajmie nam około godziny. Sami rozumiecie - robić coś godzinę lub nawet więcej, tylko po to żeby za dwa dni to zdjąć :) Obecnie na paznokciach mam żel i hybrydę, którą dostałam od mamy mojego chłopaka. Zrobiłam ją w ramach testu, jednak mija piąty dzień, a ja mam jej już dosyć :) Ponadto cena lakierów: hybrydy z 'lepszej' półki kosztują około 30 zł. do tego potrzebna jest baza i top w podobnej cenie. A teraz szybka kalkulacja: hybryda + top + baza =90 zł, co daje około 18 różnych lakierów z Golden Rose. Do tego musimy zaopatrzyć się w lampę UV. Zabieg w salonie kosztuje od 60 zł w górę.


Zarówno w moim przypadku jak i mojej mamy zauważyłam, że dopóki nosimy hybrydę na paznokciach, to wzmacnia ona płytkę przed urazami mechanicznymi,jednak zaraz  po zdjęciu lakieru  paznokcie są bardzo delikatne, podatne na złamania.


Zatem Moje Drogie, starałam się przedstawić Wam zarówno wady i zalety hybryd. Jest to moja subiektywna opinia, zatem zachęcam do przekonania się na własnej skórze. Wówczas będziecie miały jasny obraz o tym, czy jesteście za czy przeciw :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz